Our core principles
1. INICIJATIVA
Briga bez djelovanja ne znači ništa.
Zato volimo ljude s inicijativom, ljude koji žele rasti i razvijati se kao profesionalci i koji žele pomagati ljubimcima i ljubiteljima ljubimaca.
2. INTELIGENCIJA
Vjerujemo u podatke i istraživanja.
Zato uvijek analiziramo što smo i kako napravili te iz toga učimo kako bismo mogli pružiti još više.
3. INTEGRITET
Već gotovo 50 godina prioritet su nam sigurnost, dugoročnost i zdravlje.
Zdravi ljubimci, ljudi i organizacija znače sretne ljubimce, ljude i organizaciju :)
Naše osnovne vrijednosti
B
BRIGA
Život ima više smisla kada nam je stalo do nekoga ili nečega. Pogotovo ako je riječ o našim četveronožnim prijateljima.
Z
ZNATIŽELJA
Za znatiželju je potrebna hrabrost.
A mi volimo biti okruženi znatiželjnim ljudima koji dodatno potiču našu vlastitu znatiželju.
S
SAMOSVIJEST
Ljudi koji pružaju odgovarajuću njegu moraju znati kakav utjecaj imaju njihovi postupci na okolinu u kojoj se nalaze. Zato promičemo samosvijest.
S
SYSTEM-TWO
Život je dug i zato igramo dugoročno i racionalno. Istražite System 2 :)
Upoznajte naše suradnike koji nam pomažu ostvariti našu viziju
INOVACIJE
Javier Osa, ICSW group
Na inovacije se može gledati kao na proces pronalaženja novih načina kako nešto napraviti. Imali smo podršku u modificiranju svog poslovnog modela i prihvaćanju promjena kako bismo poboljšali naše proizvode i usluge te ponudili najbolje svojim partnerima.
TRŽIŠNI TRENDOVI
Nenad Filipović, IEDC-Bled School of Management
Kako bismo se mogli razvijati u današnjem svijetu potrebno je predviđati tržišne trendove. Postoji li bolji način za to od suradnje s nekim tko s lakoćom može sagledati širi kontekst aktualnih događanja?
PSIHOLOGIJA
Boris Šurija, Behave agency
Ljubimci imaju svoj način razmišljanja, zato u svom timu trebamo psihologa.
„Kako bi bila uspješna u pet industriji, tvrtka se mora bezuvjetno usredotočiti na razumijevanje odnosa ljubimaca i ljubitelja ljubimaca. UNCONDITIONAL radi upravo to. :)“
ANALITIKA
Milan Listeš, BE-terna
Danas se sve temelji na podacima. Imati kvalitetne podatke i znati kako ih koristiti nije jednostavno kako se čini. Organiziranje informacija kako bi one služile vašim potrebama zahtijeva dobru podršku. Mi svoje partnere pažljivo biramo.
Budući zaposlenici,
bilo bi sjajno raditi s vama! Provjerite kako naša suradnja može izgledati i kontaktirajte nas!
Dragi B2B partneri,
dugoročni odnosi osnovni su dio naše suradnje, provjerite kako mi to radimo.
Budući dobavljači,
rado bismo vas upoznali i uvrstili vaše brandove u naš asortiman za pet shopove, veterinarske klinike i ambulante!